KKEKi ajakiri on septembrini puhkusel. Riia biennaali reportaaž valmis suvelõpu eriloona.
Eelmisel neljapäeval, 20. augustil avanes Riias 2. rahvusvaheline kunstibiennaal (RIBOCA 2), mis kuraator Rebecca Lamarche-Vadeli nägemusest lähtuvalt kandis pealkirja „and suddenly it all blossoms“ („ning järsku puhkeb kõik õide“).
Algselt pidi teist korda toimuv biennaal avanema tänavu mais. Koroonapandeemia tõttu aga alustas mais hoopis online-loengute seeria (muide, mitmete kuulajate-vaatajate sõnul väga huvitav ja lihtsasti jälgitav online-seeria!) ja biennaali näitus lükati augustisse.
Sadamapiirkonnas Andrejsala (näituse arhitektid on muideks Laura Linsi ja Roland Reemaa, kes olid osa 2018. aastal Eestit Veneetsia arhitektuuribiennaalil esindanud tiimist) asuvat näitust saab vaadata vaid kolm lühikest nädalat. Biennaal on aga otsustanud selle kogemuse treida filmiks, mille režissöör on Dāvis Sīmanis. Sīmanist kirjeldatakse kui üht rahvusvaheliselt tuntuimat Läti filmirežissööri, kes oma varasemas loomingus on tegelenud peamiselt 20. sajandi esimese poole ajalooga. Üks tema viimaseid filme kannab näiteks inglise keeles pealkirja „The Mover“ (2018), mis räägib holokaustist ühe inimeste päästja loo läbi. Eks paljudele, kellega biennaalist vesteldud sai, ka kohalikele endile, tundub mõte biennaalist valmivast filmist ootamatu ja keegi ei oska oodata, mis sellest tulla võiks. Teisalt on augustis 2020 toimuv rahvusvaheline biennaal juba ise omamoodi ime ja seetõttu ei ole välistatud, et imesid võib ju veel juhtuda.